Monday, September 10, 2012

jangan berhenti berlari

alhamdulillah, setelah berapa lama tidak menurunkan barang secalit tinta, aku kembali lagi di sini :). tapi yang lainnya pada kali ini, aku tidak lagi berada di negeri 'penyu', aku berada di negeri 'pulau'..hehe.. welcome to PENANG!!! (ucap untuk diri sendiri)


Universiti Sains Malaysia!!

aku tak pernah berimpian untuk menyambung pelajaran di sini, tapi semuanya merupakan ketentuan Ilahi yang menggerakkan pilihanku untuk memilih menyambung pengajian di sini..aku bersyukur.


ISDEV??!!

apakah?? mari aku terang. maknanya islamic devvelopment management atau dalam bahasa malaysianya, pengurusan pembangunan Islam. interesting course!! seriously.. (sebab aku bukan budak baik pun, dapat masuk kos camni, boleh la tambah ilmu dan amalan aku..huhu)..


institute of postgraduate studies
moga dengan langkah kakiku di sini, mampu membentuk hati dan jiwaku untuk lebih mendekatkan diri kepada-NYA dan mentarbiah diri agar mampu mentarbiah dan membimbing sahabat-sahabat lain di luar sana yang semestinya dahagakan bimbingan agama. Insyaallah!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...