Saturday, April 23, 2011

exam dan masalah yang selalu.....

lame tak ngadap mende ni....maklum la...study fever (yekew??)...hahaha...ops..terlupe plak...assalamualaikum dan selamat buat semua..:)...(kabut sangat sampai lupe salam..hehhehe)



he...EXAM!!!..satu bende yang menggegarkan pale lutut semua student...tak kisah la kat sekolah ke, IPT ke, sumenye akan jadi insan lain bila dah nak mengadap exam. Aku ingat lagi masa dekat sekolah, paling suka buat dadu untuk subjek-subjek yang aku tak suka baca..so jawabnya, guna la ilmu-ilmu yang pelik-pelik...hahaha...payah-payah sangat, pejam mata, main tikam aje..mana yang kena tuh la jawapan yang aku tanda...hahaha...sangat lawak bila nak diingatkan




 tapi bila da masuk IPT ni, takde lagi dah la tembak menembak...semuanya kena tulis...memang cair la pale otak awok eh...kalau tak baca, memang hangus la menggoreng...tapi alhamdulillah, sampai sem 5 lepas aku masih lagi dengan sebaiknya...tapi sem ni aku masih lagi terkapai-kapai ape sebenarnya yang sedang aku belajar....susah sangat nak dikorek balik dalam kepala aku ni...

dah la esok start 1 paper aku, siyasah syar'iyyah...perghh..bunyi gempak dah..politik seyh...tapi aku bukan orang politik, hanya sekadar untuk ilmu dan tahu..

agaknya kalo esok aku tak dapat jawab, mesti dok mendengung je tengok apper, tak pon tido..haha.:D...gile..memang sah-sah la aku punya pointer 76 (terjunam).....K.O


ape-ape pon, berusaha dan berjuang..jangan mudah mengalah...yergh...good luck untuk semua yang menduduki exam...do your best....ingat mak abah kat umah..:)





~kure tomey~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...